7 år ihop!!

Publicerat: 2011-11-15 Kl: 16:01:00 | I kategori: Allmänt

Idag firar jag och hjärtat sju år ihop! 7 år.. Det är helt galet vad tiden gått fort! :) De har varit sju underbara år!

H
ur firar vi denna dag då?
Idag har både jag och P varit lediga. Vart en god och härlig brunch här hemma innan vi startade dagen! Vi har städat & uträtt några ärenden idag, bla varit på återvinningen och på blåbärstippen. De har legat över oss nu någon vecka så idag fick vi de gjort. Idag har vi bjudit hit Johan, Emelie och lilla Leah på middag! Kul! :)

Sedan är det dags för nattjobb för oss båda. Jag skulle egentligen vara ledig ikväll, men då jag fick erbjudande om ett övertidspass så tackade jag ja till de. Passade ju väldigt bra eftersom P också jobbar natt! :)

Vi hade tänkt fira 7 årsdagen till helgen med mys och god mat! :)



Jag älskar dig så otroligt mycket finaste du. Du är helt oslagbar!! Att ha dig vid min sida ger mig sån värme och glädje! Jag är världens lyckligaste tillsammans med dig!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Grattis till er!

2011-11-16 @ 19:56:17
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0