1 vecka..

Publicerat: 2011-11-09 Kl: 18:47:34 | I kategori: Allmänt

har gått idag..

Trots att de bara har gått en vecka sedan vi fick veta de ofattbara har vi kommit otroligt långt i bearbetningen. Ju mer vi pratar med varandra om de som hänt ju längre kommer vi i bearbetningen. Något jag därimot inte kunnat gjort är att läsa kortet jag fick av P i torsdag.. Jag har läst kortet en gång (då jag fick blommorna) och de är sååå känsligt så känsligt! Jag älskar dig hjärtat. Obeskrivligt mycket!

Idag har jag gjort så mycket som möjligt för att inte tänka så mycket. Skjusade P på jobbet imorse, var förbi på jobbet en sväng, har varit med mormor på Birsta, lunchat och shoppat lite. Sedan på eftermiddagen var jag och hälsade på farmor & farfar i Söråker & nu ikväll ska jag möta upp några gamla klassisar på Olearys! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY*

2011-11-09 @ 22:12:51
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Nikita

låter inge vidare de där.. vad är de som hänt egentligen :( ?? kram !

2011-11-10 @ 15:54:00
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag har faktiskt tänkt på dig tjejen! Har förstått att ni varit med om något jättejobbigt och all styrka till er som tagit er igenom det! Jag är glad att ni har varandra. Ni verkar vara såå fina med varandra. Fortsätt alltid med det, Ingenting är mer värt!



Kram på dig emelie!

Kim

2011-11-10 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0