Grannarna på besök

Publicerat: 2011-05-02 Kl: 18:31:57 | I kategori: Allmänt

Petter & Magda har varit förbi här en snabbis innan hjärtat skulle iväg på fotbollsträning! P har varit ledig idag och innan vi fick besök så var vi ut till IKEA för att införskaffa oss massa ljus. Var läge att fylla på ljuslagret här hemma. Till middag fick det bli IKEA's kycklingfilé idag! Nu har jag startat en maskin med tvätt och ska strax pysa över till Magda & Petter för att kika på deras hall & umgås. De har skaffat inbyggd spotlight och sänkt taket i hallen, precis som vi också är sugna på att göra! Ska bli spännande och se resultatet! :)

Ikväll ska jag även sätta mig och svara på frågorna inför S-HLR som jag har den 10 Maj. Vi på avdelningen har fått ett häfte med information om HLR och frågor till som vi ska svara på! Alltid bra att repetera och ha det färskt tycker jag!

Nu åker mysdressen på & sedan är jag redo att gå källarvägen bort till Petter & Magda! Trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0