Sista Maj!

Publicerat: 2011-05-31 Kl: 09:50:00 | I kategori: Allmänt
Godmorgon härliga tisdag! SISTA MAJ och EN dag till examen. Känns helt fantastiskt! :) P klev upp tidigt imorse för att hjälpa Magdalena & Petter med flytt, själv har jag pysslat på här hemma. Sedan står det lärarlunch och seminarium på schemat för oss! :)

Att se fram emot i JUNI

1 Juni Examen & examenfirande

4 Juni Sommar-släktmiddag

7 Juni Jobb Kick Off

18-22 Juni Halmstad

Utöver detta så ser jag fram emot inskolningen och jobbet som sjuksköterska! :) Har 3 inskolningsveckor framför mig nu. Jag ska jobba heltid på sjukhuset, men har några inbokade pass även på korttids i sommar! :) Känns roligt att jag har några inbokade pass där eftersom jag trivs så bra där och kommer sakna alla så otroligt mycket!! Jag hoppas jag kan rycka in & jobba lite sedan också om de behövs folk! :) De gör jag mer än gärna!



Kommentarer
Postat av: Nikita

Vilken skön och häftig känsla det måste vara då du väl pluggat nonstop sen du började 1an som sjuåring och nu är du lixom färdig ssk =D



Grattis igen om ja ej sagt de tidigare.

2011-05-31 @ 22:21:49
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0