Parkeringsgarage

Publicerat: 2011-05-01 Kl: 11:49:40 | I kategori: Allmänt
Vad lever vi i för värld? Kan folk bara låta andra människors saker vara!!

Jag & P brukar alltid parkera i sjukhusets garage. Men nu vågar man inte de längre! Igår ringde P och berättade att han varit ner i garaget & hjälpt en i klassen som hade fått sin bilruta sönderslagen. Jag har hört att de är fler som råkat ut för det! Oavett om man har larm på bilen eller inte så verkar de ge sig på bilarna. Bilarna står ju i garaget utan uppsikt & framförallt på helgerna. Från och med nu kommer jag parkera ute, där man har lite uppsikt över bilarna iaf.

Tänkte att jag ville skriva några rader om detta eftersom jag vet att de är ett gäng sjukhusfolk som läser min blogg! :)
Kommentarer
Postat av: Mamma Johanna och Lilla Tuva-Lee

När vi bodde på sjukhuset i somras hade vi också inbrott då hade dom gjort inbrott i 5 bilar alla stod parkerad bredvid varann i garaget!..man blir så jäkla förbannad..

2011-05-01 @ 14:57:51
URL: http://burrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0