Morfar 64!

Publicerat: 2011-05-04 Kl: 12:38:23 | I kategori: Allmänt

Igår medan P hade träning så tog jag en sväng ut till Söråker! Min morfar fyllde år 64 år igår! Vi ska egentligen fira honom på Lördag då alla är lediga! Men eftersom jag var ute i farten igår så stannade vi och köpte med ett litet paket som han fick på självaste födelsedagen! Han får mer av det goda på Lördag! :) Hälsade även på farmor & farfar samt familjen en snabbis!



Just nu inväntar jag klockan. Kl 13.30 ska jag befinna mig på sjukhuset och få rapport av dagpersonalen! P hade sitt praktikska prov idag, som han fixade! Så nu är han helt FINISH, har bara några enstaka veckor praktik kvar innan examen! Jag vill också ha mitt praktiska prov snart!! Har det den 25 Maj, 5 dagar innan examen!

Nä, nu ska jag börja göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0