Måndag 16/5

Publicerat: 2011-05-16 Kl: 22:19:58 | I kategori: Allmänt
Haft inskolning lör & sön. Har tjuvstartat lite med inskolning redan nu så jag slipper tok stressa med inskolning i början av Juni. Känns skönt! :) Inskolningen rullar på och det känns väldigt bra och jag känner redan nu att jag trivs! Det är mycket jag känner igen från min kirurgpraktik, men de är även mycket nytt att lära sig. Det är ett litet annat tänk att jobba på en akutvårdsavdelning än på en vanlig vårdavdelning! Det här kommer bli toppen tror jag! En akutvårdsavdelning är nog min grej! :)

Idag har jag haft ett dagpass på praktiken. 2 veckor kvar till examen nu!! Har endast en ledig dag den här veckan, och de är imorgon- då blir det soooovmorgon! :) Sen är det praktik & inskolning som gäller resten av veckan!

Ikväll har jag umgåts med Johanna på Tant Anci & Fröken Sara! ♥ Hur trevligt som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0