Vilket härligt väder!!

Publicerat: 2011-06-26 Kl: 16:27:18 | I kategori: Allmänt
Sitter på balkongen och läser nyaste nummret av Allt i Hemmet!



Har precis kommit hem från ett härligt arbetspass på 24h! :) Som jag nämnt tidigare så har jag tagit på mig 2st 24h pass i sommar på kommunen (på mitt tidigare jobb), utöver mitt ord. schema på sjukhuset! Igår var vi iväg och såg något väldigt häftigt, nämnligen monster truck show!

P hämtade mig när jag slutade idag och sedan direkt efter blev han avsläppt på sjukhuset för att avverka några timmar där. Han har haft några inbokade bonuspass, och från och med imorgon börjar han jobba natt, på ordinarie sommarschema.

Midsommarhelgen har varit bra! :) I fredags jobbade jag dag, och var sedan bjuden på middag hos mormor & morfar! P jobbade kväll så han missade den goda midsommarmaten! Men när han kom hem fixade vi en myskväll! Morfar hade gravat lax åt oss, så vi njööt var sin gravadlax-macka här på midsommarkvällen innan vi kröp ner! Båda jobbade ju igår så det blev en väldigt tidig och lugn midsommarafton! :)

Ikväll blir det lungt. Ska träffa Magda & Petter, fixa matlådor till kommande arbetsvecka och sedan kl. halv tio ska jag hämta hjärtat på jobbet! :) Eftersom vi båda jobbat om varandra och inte setts så mycket ihelgen så tänkte jag fixa en söndagsmyskväll! Känns som att jag har en hel del myskvällar att ta igen.. De är alltid P som överaskar mig med myskvällar, så ikväll är det min tur!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0