Jobb

Publicerat: 2011-06-08 Kl: 22:07:32 | I kategori: Allmänt
Idag har jag tillbringat hela min dag på sjukhuset. Stämplade in mig 6.21 och ut 21.04. Slutade egentligen kl. 15.30 men jag tog på mig ett övertidspass då det fattades folk på kvällskvisten! Eftersom jag inte hade några speciella planer för kvällen så tänkte jag att jag lika gärna kunde ta några övertidstimmar. Jag är desutom ledig imorgon och på fredag så de gjorde mig ingenting att jobba långdag idag! :) P mötte jag i dörren när jag kom hem, då var han redo för ett nattpass. Så vi hann inte prata något, bara lämna över bilnyckeln! ;) Riktigt romantiskt va! Men han hade skrivit en  lapp här hemma som jag kunde läsa när jag kom in :) Som vanligt hade P varit i farten när jag kom hem. Gjort fint på balkongen, plockat och städat här hemma, tvättat & hängt massa tvätt, luktar så jäkla gooott här inne av vårt nya sköljmedel! Mmmmh!! & sist men inte minst hade han tagit en promenad & köpt jordgubbar som står i kylskåpet och väntar på mig. Muuuums! Han är helt fantastisk!!!

Nu ska jag sätta mig på balkongen med en tallrik jordgubbar & mjölk innan jag ska ta och krypa ner. Är såå trött. Jäspar hela tiden!

Det rycktas om att skattepengarna kommit? Såfall, vad hääääärligt!
Kommentarer
Postat av: Victoria

BORDE vara olagligt att ha en sådan pojkvän..;)

2011-06-08 @ 22:46:55
URL: http://rujevi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0