Jag är bortskämd

Publicerat: 2011-06-09 Kl: 11:40:20 | I kategori: Allmänt
av mitt hjärta!
Idag sitter jag i det härliga vädret på balkongen med en skål med jordgubbar & mjölk som mitt hjärta hade promenerat och köpt igår.

UNDERBART med ledighet en dag som denna!

Tycker synd om P faktiskt, det är tydligen guldtrofén (man tävlar om vem som ska gå ut först på trappen) på Hedbergska, och det spelas, skriks och ekar för fullt. Han har vaknat till och från sedan 8.30, men nu verkar dem lugnat sig på där borta. Nu borde han kunna sova ostört i några timmar till. Oftast vaknar han vid ett och känner sig utvilad. Men av allt detta skrik så behöver han nog mer sömn än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0