1:a passet= Check!

Publicerat: 2011-06-02 Kl: 23:29:39 | I kategori: Allmänt

Första passet avklarat! :) Kände mig inte alls hemma på att presentera mig om sjuksköterska idag! Emelie, sjuksköterskestudent... Eller just de.. Emelie Sjuksköterska.Efter dessa 3 år som sjuksköterskestudent så känns de så naturligt att säga det. Kändes härligt att få ta på sig namnskylten och sjuksköterskebroschet idag! :)

När jag kom hem ikväll hade P storstädat hela lgh efter examenfirandet & förfesten igårkväll, hur underbart är det inte att komma hem till ett kliniskt rent hem som doftar nystädat? :) Underbart! När jag kom hem tyckte P att vi skulle ta en sväng till Olearys, äta lite mat, prata och umgås. Trots att klockan var 21,30 & jag ska upp och jobba imorgon så tyckte jag att vi absolut skulle ta en promis dit! :) Så nu har vi precis kommit hem från en mysig kväll på uteserveringen. Jätte skönt väder!!

Nu är det läge att ladda om batterierna för ett dagpass imorgon! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0