Publicerat: 2011-07-28 Kl: 23:29:27 | I kategori: Allmänt
Det är KÄRLEK att känna sig älskad och uppskattad! P är en helt fantastisk människa! Han är MIN och jag släpper honom ALDRIG! ♥ 7 år börjar närma sig.. 7 år!! Det är helt otroligt vad tiden gått fort och vad otroligt många minnen vi har med oss i bagaget!!

Kom hem för ett litet tag sedan. Har varit och jobbat kväll. När jag kliver innanför dörren känner jag den där härliga doften Clean Cotton. För en stund trodde jag att P hade haft ljuset tänt en stund innan han hade åkt och jobba natt. Men lika fort som jag tänkte den tanken slog det mig att han åkte direkt från träning till jobb. En rejäl städning från golv till tak hade han gjort idag. En sån där jätte städning som innebär att man städar allt. På bordet i köket stod en blombukett med en lapp på sidan om. Kylskåpet hade han fyllt upp & för att inte glömma att nämna att det fanns jordgubbar! Jag är helt tokig i jordgubbar. Melon och jordgubbar skulle jag ärligt talat kunna leva på. Så sjuuukt gott!

P jobbar som sagt natt och jag ska strax krypa ner eftersom jag jobbar dag imorgon & klockan ringer 5.15! Imorgon ska vi ut till P föräldrar och äta när jag slutar och sedan på kvällskvsiten ska vi på fotboll. Ska titta på Timrå-Ånge! :)

Ihelgen är jag ledig från sjukhuset. Istället jobbar jag 24h på korttids. Det är alltid lika trevligt att träffa alla barn och alla fina gamla arbetskamrater! :) Ska bli så roligt att träffa alla!!


♥♥♥
Kommentarer
Postat av: Vicky

Det är så man blir tårögd gumman! Du är värd det bästa och som det ser ut gör P ett otroligt bra jobb! ;)

2011-07-29 @ 16:23:27
URL: http://rujevi.blogspot.com
Postat av: KIKKI

men herregud vilken karl! :D

2011-07-30 @ 07:33:15
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0