Måndag

Publicerat: 2011-07-04 Kl: 16:37:24 | I kategori: Allmänt
Färdig jobbat för ihelgen och idag! Inväntar nu mitt hjärta som är i stugan och donar & har sig. Han åkte direkt efter nattjobbet imorse, så antar att han är rätt trött nu på eftermiddagen. Om inte annat så lär han ju bli trött lite senare. Får se, det kanske blir en tidig kväll här på Västermalm, om inte så har vi pratat om att gå mot stan. Äta gott på någon av stans uteserveringar och bara må! :) Om jag ska vara ärlig så är jag ganska trött jag också, det har varit flera tidiga mornar! Det spelar ingen roll att jag säger att jag tycker att P borde sova efter ett nattpass innan han åker till stugan. Så fort orden stugan, bygga och fixa kommer på tal så är det som att prata mot en vägg! Men han är vuxen nog att kunna ta hand om sig själv och sin egen sömn! ;) Han älskar verkligen friluftsliv och allt som hör till fixa och trixa! Vilket jag tycker såklart är bra! :) Kommer han på en idé som han kommit på, så ska det göras antingen samma dag eller dagen efter. Det verkar inte finnas något som heter "sen" i hans värld!! :)

Imorgon är vi ledig. Hoppas vädret håller sig som det är nu, eller att de blir ännu finare.. Men regn får det inte bli!
Kommentarer
Postat av: Sara

Nä men nu är det väl dags för en uppdatering här ;-)

2011-07-09 @ 12:04:46
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0