Fina ballerinas

Publicerat: 2011-07-19 Kl: 13:22:08 | I kategori: Allmänt
Redan i våras var jag jätte sugen på dessa skor från Scorett. Men alla kartonger med skor i förrådet har gjort att jag insett vad otroligt mycket skor jag har, och därför blev det inget köp i våras då jag tyckte att jag hade många ballerinaskor inför sommaren. Man skulle nästan kunna tro att vi har en skofabrik i vårt förråd. Det står skrivet SKOR på nästan alla kartonger.

Igår fann jag dem på rean för endast 150 kr, tid. 399kr. Så igår när vi var på Birsta fick dem följa med hem, trots alla ballerinaskor jag har!! ;)




Hårspännen som är perfekt att ha när man jobbar följde också med hem i en påse! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0