Tentan skriven!

Publicerat: 2011-01-17 Kl: 22:02:00 | I kategori: Allmänt
Hej mina läsare! Jätte tentan är nu skriven och vi kan äntligen pusta ut!! En underbar känsla! Håller verkligen tummarna att man klarar den. Den här tentan av nån, vill man verkligen inte göra om. Fytusan!

Satt tiden ut på tentan (som jag aldrig gjort tidigare. Var hur mycket som helst som skulle skrivas och tiden räckte nästan inte till), sedan blev det en lunch tillsammans med mitt hjärta och lite shopping. Det var vi värda!! :)

Ikväll har jag, Bella och Madde varit och kikat på inomhusligan igen. Vi träffade även finaste Viktoria där! :) Grabbsen vann med 8-2. Roligt!

Tror P behöver en puss nu. Han är inte alls nöjd med sin insats i dagens match. Sur och grinig karl här hemma. Hihi!

Nu är det snart dags att krypa ner. Vart väldigt väldigt lite sömn inatt, eftersom jag inte kunde slappna av och somna. Jag kunde inte släppa tankarna från tentapluggandet. "Vad innebär Manifest & Latent?", "Hur fungerar den kvalitativa forskningsprocessen"? mm. for runt i mina tankar. Somnade vid 02.30 och klockan ringde 06.15. Det ska bli underbart att krypa ner och slappna av nu. Nyduschad och nybäddat. Solsidan (sista avsnitten på säsong 1) ska också slås på i sovrummet.

Lite sömn på det här så är man pigg när klockan ringer imorgonbitti, har skola 08.30!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0