Slut på ledigheten

Publicerat: 2011-01-03 Kl: 11:17:00 | I kategori: Allmänt
Nu sätter vi punkt på jullovet! Jag som var så otroligt skolless innan jul har nu samlat ny kraft och känner mig redo för plugg igen. Hoppas de håller i sig! Eftersom att jag suttit som ett frågetecken på flera föreläsningarna så är det nog bäst att sätta igång med pluggandet nu. Vi har en stor tenta i Statistik (kvalitativ & kvantitativ metod) den 17 Januari, så de är bara kämpa på!!



                                          
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej!



Tänk att man hittade till din blogg av en slump.

Kul att kunna läsa om din vardag då man så sällan ses.

Hoppas allt är bra med dig/er.



Kram



Sarah T (tremänningen)

2011-01-04 @ 22:36:16
Postat av: Emelie

Vad roligt att du hittat hit Sarah! :) Jag tycker att du också borde skaffa en blogg (om du inte har någon), så man får bli lite uppdaterad! ;) Morfar berättade om tillökningen, gud vad roligt!! :) Visst hade ni skaffat hus också? :) Hoppas att allt är bra med er! Med oss är det bara bra! :) Kram!

2011-01-08 @ 15:25:28
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0