Hålla koll-bok!

Publicerat: 2011-01-26 Kl: 21:29:00 | I kategori: Allmänt
Eftersom det är många födelsedagar att hålla koll på så införskaffade jag mig en bemärkelsebok på Åhlens igår. För ynka 40 kronor. Var halva reapriset. En perfekt bok där man kan fylla i födelsedagar och speciella datum/minnen. Jag har många underbara människor att uppvakta, och jag brukar ha full koll på födelsedagarna men det kan ändå vara bra att ha alla födelsedagar uppskrivna (om man blir osäker någongång). Bara för att jag köpt boken och skrivit ett inlägg här om vilken bra koll jag ha på födelsedagar så fattas de ju bara att jag missar någon födelsedag nu framöver. Nä fy! Det får inte hända! 

Det första P sa när han fick se boken var: Du och morsan! ;) Haha! Jag tar de som något bra! Hon har ordning och reda! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0