Publicerat: 2011-01-15 Kl: 14:27:51 | I kategori: Allmänt
Idag är det den 15 Januari och jag och finaste P varit tillsammans i 6 år och 2 månader!! Underbart!! :)

P har jobbat inatt och slutade 07.00 imorse, han åkte vidare direkt ut till NCC-hallen för tränarutbildningen. När han kommer hem från tränarutbildningen vid 18-tiden blir det middag och lördagsmys! Han lär nog vara ganska trött, med tanke på att han inte sovit en blund efter nattjobbet inatt. Nu ska jag kika runt på lite recept.. Något med fläskfilé blir det iallafall! :) 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll! Själv så blir det nattjobb, ÖT! Nästa vecks så jobbar jag tyvärr hela veckan + helgen. Men kanske kan styra ihop något ändå ? Jobbar lördag fm & slndag em så kanske lördagkväll skulle passa ? Jag har restaurangchansen, så vad sägs om 3 rätters på tandoori ? Jag är öppen för förslag! :-)

2011-01-15 @ 18:03:19
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Victoria

Godmorgon!!

Vad blev det med fläskfilén?

Ett tips är att använda rosépeppar tillsammans med fläskfilé...MUMMA!

Hoppas vi ses snart! KRAM

2011-01-16 @ 08:26:14
URL: http://www.rujevi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0