Umeå i bilder

Publicerat: 2011-02-07 Kl: 21:19:00 | I kategori: Allmänt

Bjuder på några få bilder från vår oväntade Umeå-tripp!


Vårdhotellet


Gångavstånd mellan vårdhotellet och sjukhuset (norra entrén)! :)


Lunch på vårdhotellet!


En fika på stan.. P nygipsad och väntar på morgondagens operation..


Allstar, Modo-Timrå på kvällskvisten!

Snacks till matchen


Operationen skulle starta klockan åtta så P traskade över till sjukhuset tidigt på morgonen! Jag somnade om en stund, tog en dusch, gick ner och åt hotellfrukost vid tio, packade ihop på rummet och därefter checkade jag ut på vårdhotellet och traskade över till sjukhuset! :)


När jag kom bort var operationen precis klar! Efter någon timme observation kunde vi bege oss mot bilen och Sundsvall igen! :) 

Här ser ni vad man gjort i handen:

Man har satt ihop benen (som glidit isär 6 mm i handleden) med så kallade "stift" som ska tas bort om 9 veckor! 9 VECKOR- galet lång tid!

I April blir han av med det, Stackarn.... Så jäkla typiskt att de är höger handen också! Man märker verkligen vad beroende man är av händerna. Idag fick jag skära upp middagen i bitar till honom... Precis som till barn! ;) Hihi!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad roligt med bilder och läckra skruvar det där! ;)

Men attans så trist med 9 veckor och säkerligen rehab därpå!

2011-02-08 @ 08:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0