Till er som frågat..

Publicerat: 2011-02-17 Kl: 20:30:00 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Som ni kanske har märkt så är jag mitt uppe i ett pluggmaraton! Imorgon är det äntligen fredag & helg= Ska bli riktigt underbart! Ihelgen blir det Stockholm. Precis vad jag behöver efter en intensiv pluggvecka! :)



Jag har fått två kommentarer av två anonyma läsare! Jag är såklart lite nyfiken på vilka ni är som kommenterat! Berätta vilka ni är för tusan!! :)

Båda frågorna handlar om P & tränarjobb. Ena frågan var om Pontus ska gå över till GIF och träna ett GIF lag i år? Den andra frågan var typ likvärdig. Jag vet inte vad som är offentligt och inte, så vill ni veta får ni fråga P själv! :) Det lär väll visa sig annars..

Nu blir det Sofias änglar på tvn i sovrummet via kanal5play! Tvn i vardagsrummet är såklart upptagen.. Hockey ni vet. Timrå-Färjestad.
Kommentarer
Postat av: Victoria

Hihihi...att du inte kikar på hockeyn emeliiiiiie...;-)

2011-02-17 @ 21:37:08
URL: http://www.rujevi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0