Precis vad jag behövde!

Publicerat: 2011-02-26 Kl: 22:51:00 | I kategori: Allmänt
När jag kom hem ikväll efter en lång arbetsdag möttes jag i dörren av tända ljus, nystädat, gott på bordet och sist men inte minst så hade P hyrt en film jag velat sett jätte länge men som jag inte tagit mig tid för. Nämnligen I rymden finns inga känslor! :) Vi tyckte den var bra!! Man förstår verkligen personer med Asperger..

Nu ska vi strax krypa ner! Båda är rätt trötta! Jag ska upp tidigt imorgon, har ett dagspass imorgon igen så det gäller att vara pigg när klockan ringer imorgonbitti! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Vickis

Åh så härligt! Du har det bra!

2011-02-27 @ 11:50:00
URL: http://www.rujevi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0