Ikväll tar vi...

Publicerat: 2011-02-11 Kl: 19:05:00 | I kategori: Allmänt
.. en sån där välförtjänt mysig kväll tillsammans! Jag och P gör inte så mycket annat än pratar C-uppsats nuförtiden känns de som (jag är expert på att ta upp ämnet skola), så ikväll tar vi en helkväll ute på stan och bara UMGÅS och pratar om ALLT annat än skola! :) ♥

Som ni säkert förstår så blir det mycket pluggsurr här hemma eftersom vi läser samma utbildning/ går i samma klass. Inte kunde man tro att vi skulle gå samma utbildning/ i samma klass för sex år sedan.. Jag glömmer aldrig då P kommer hem från jobbet (Rättspsyk) en dag och säger: "Du, Jag ska bli sjuksköterska". Jag visste att jag ville läsa vidare till sjuksköterska direkt efter gymnasiet så jag sökte vidare direkt in på Sjuksköterskeutbildningen efter studenten. Så då blev det samma utbildning/ i samma klass! På den vägen är det! :) Vi har verkligen haft stor nytta av varandra! Kunnat pluggat till tentor ihop, gjort arbeten ihop, stöttat och hjälpt varandra (eller P har hjälpt mig;)) hihi!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin du är på kortet :-)

Hoppas ni hade en bra kväll!

Kram

2011-02-12 @ 11:33:28
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0