Alla hjärtans dag!

Publicerat: 2011-02-14 Kl: 16:45:32 | I kategori: Allmänt
Önskar er alla en fin alla hjärtans dag! :)

Dagen har bestått av plugg. Jag och P ska nog inte göra något speciellt idag (han ska iväg på ett fotbollsmöte ikväll). Vi ger varandra kärlek varje dag och varje dag är lika värdefull så vi tar nog bara vara på den här dagen precis som alla andra dagar ihop! :) Fast att vi inte firar den här dagen jätte seriöst så har jag ändå fått en alla hjärtansdag present av mitt hjärta. Fina underkläder! Finaste hjärtat, tack!

Inte nog med det så har jag också fått ett jätte fint hjärta av min faster idag! :) Tack!
Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Gulligt av henne! :-)

2011-02-14 @ 21:03:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Malin

Fint hjärta! Vilket fint hem ni verkar ha! =)

2011-02-15 @ 23:35:02
URL: http://malinsljuvahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0