9 December

Publicerat: 2011-12-09 Kl: 14:01:00 | I kategori: Allmänt
"Godmorgon", sista natten jobbad och en ledig helg väntar! :-) Gårdagskvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Bussjäkeln höll inte tidtabellen och jag fick ta taxi till jobbet. Ni som känner mig vet att jag väldigt sällan kommer sent. Jag är världens framförhållningsmänniska så när jag insåg att bussen hade gått tidigare  än tidtabellen så kände jag hur arg jag vart. Var meningen att jag skulle ta bussen från busstationen till sjukhuset igårkväll eftersom Pontus jobbade långdag och hade bilen på jobbet. Jag åker buss ca 1 gång per år och när jag väl ska åka så passar inte bussjäkeln tiden!! Jag hade en puls som hette duga när jag klev in i taxin som tog mig till jobbet, var så jäkla arg!! Som tur var hade vi en lugn natt på jobbet, och de var ju skönt då jag hade varit så upprörd och takykard (hjärtrytm med frekvens över 100slag/min!) Hela hjärtat dunkade av ilska! Det släppte som tur var när jag hoppade i sjuksköterskeuniformen. ;-)

Ihelgen är både jag och hjärtat ledig! ♥

Önskar er alla en riktig trevlig helg! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0