Schemamöte & middagsgäster!

Publicerat: 2011-12-21 Kl: 13:35:11 | I kategori: Allmänt


Idag klev jag av natt 2/2 och är ledig fram till fredag. Jobbar alltså hela julhelgen.. Tyvärr är det ju så när man jobbar inom vården. Vårdpersonal behövs 24-7.. Både jag & P har nattjobb ihelgen! Eftersom vi jobbar natten innan julafton & går av på julaftonsmorgonen så behöver vi sova lite på julaftonsförmiddagen, men sedan har vi tänkt att vara i Timrå några timmar & sedan Söråker i några timmar. Jag vet att julafton även iår kommer bli mysig, trots att vi behöver åka och jobba på kvällen! Klart de kommer ta emot att åka och jobba men jag jobbar med härliga tjejer och de känns ju bra!!! ;-)

Nu ska jag göra mig klar. Dags för schemamöte på jobbet innan Magdalena & Petter kommer på middag! :-) Jag har lagt sex veckor natt i Januari.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0