Lilla julafton 2011

Publicerat: 2011-12-17 Kl: 20:39:00 | I kategori: Allmänt
Igår var vi bjuden på lilla julafton hemma hos Johan & Emelie. En mycket lyckad kväll som bjöd på en hel del skratt! Förra året höll vi till hemma hos oss och jag hoppas att de blir som en liten tradition framöver, för det är väldigt mysigt & roligt och framförallt klurigt att komma på en julklapp. I år var temat "Åh vilken smart sak"..

En stund efter midnatt åkte jag ner till stan där jag mötte upp sambon som tyvärr inte kunde närvara på tillställningen hemma hos Johan & Emelie eftersom han skulle ut och äta med jobbet på Invito. Vi möttes iaf upp ute i vimmlet och jag träffade en bunt härliga människor. (Roligt att träffa dig Ida!) Vi avrundade kvällen med en nattmacka på Subway vid tre-tiden innan vi åkte hemåt & soooov! :-)










Kommentarer
Postat av: *SARASDIARY* - Gravid v.22

Ni verkar haft en trevlig kväll :-)



Hur jobbar du i veckan ? Jag jobbar mån,tis och ons natt!



KRAM KRAM!

2011-12-18 @ 16:27:04
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Ida

Roligt att träffa dig också gumsan! :) Var lite fuller och väldigt pratglad, men roligt var det att träffa dig i alla fall. Hoppas jag inte sa alltför tokiga saker ;) Kram!

2011-12-18 @ 20:48:55
URL: http://idaantbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0