..i öronen

Publicerat: 2011-12-16 Kl: 10:15:00 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Idag är jag ledig, tjoho! Kl. 12 ska jag möta upp Charlotta på stan, vi ska ta en tjatterlunch hade vi tänkt. Charlotta lärde jag känna under min vårdcentralpraktik på Granlo, hon jobbar som BVC sköterska där. De var alldeles för länge sedan vi sågs, sist måste ha varit i våras? då vi käkade lunch på vårdhotellet ihop. Men vi har hållt kontakten under sommaren och hösten & idag när vi båda lediga så ska vi ses! :-)
Kommentarer
Postat av: *SARASDIARY* - Gravid v.21

Superfina örhängen, det är så du Emelie! :-) Hoppas ni får en mysig tjatterlunch, men det kan ju knappast bli annat :-)

2011-12-16 @ 13:06:35
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snygga örhängen! :D om du har lust får du gärna mejla dom till [email protected]

Ha en trevlig helg , kram!

2011-12-16 @ 15:09:28
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du behöver inte skicka ;) det syndes ändå ;)

2011-12-17 @ 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0