Godmorgon..

Publicerat: 2011-12-14 Kl: 13:44:55 | I kategori: Allmänt
Imorse när jag skulle hem från jobbet berättade arbetskamraterna att de var rejält halt ute, och då tänkte jag att de kanske är tur att vi har nya vinterdäck med bra fönsterdjup om det är så halt.. Men precis som för alla andra i trafiken så smög jag mig ner mot stan och tillslut, 15 minuter senare var jag hemma i denna blixthalka. Hej och hå vad halt det var. Framförallt på "småvägarna" här i stan. Nu ska jag strax göra mig klar för julmöte på jobbet. Därefter tänkte jag uträtta ett julklappsärende och till sist ska jag hem & krypa ner en stund innan jag ska möta upp Johanna på stan sedan. Sedan ikväll ska jag iväg och jobba tredje och sista natten. Överbeläggningar eller inte ikväll? Hoppas att halkan försvunnit nu eftersom det är lätt hänt att människor kör av vägen i denna halka, och för att inte tala om alla som går och trillar..
Hoppas ni får en fin dag allihopa & kör försitigt. På med broddar! ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0