Dags för en lunchdejt!

Publicerat: 2011-12-02 Kl: 12:10:40 | I kategori: Allmänt
Här hemma spelas de lite julmusik medan jag håller på att göra mig klar för en lunchdejt med Johanna & lilla Tuva-Lee! De var ett tag sedan vi sågs så de ska bli jätte kul att ses över en lunch och tjattra lite. Tuva-Lee har förmodligen växt en hel del sedan jag såg henne för någon månad sedan! Kul ska det bli! :-)

Ikväll är det dags för jobb igen men innan de ska vi hälsa på P föräldrar. Helt otroligt vad fort de 2 lediga dagarna gått, första lediga dagen sover man ju nästan bort eftersom man jobbat natten innan och sedan blir det bara en ledig dag kvar! :-) Jag skulle egentligen ha jobbat hela helgen, tre nätter.. Men jag hade tur att få byta till mig en ledig natt på lördag så de blir bara två jobbnätter ihelgen. På lördag är vi ett gäng som ska på Norra, på Grankottens julbord! Det har blivit som en liten tradition att gå på julbord med gäng vänner, förra året var vi dock inte med men i år är vi laddade. Någon som varit på Grankottens julbord? :-) Många säger att de är stans bästa julbord, stämmer de? :-)



Fortfarande inga bilder då systemkameran är helt KNAS. Återkommer med bilder när den är fixad. Ska in på Elgiganten idag och se om jag kan få lite hjälp.. Både jag och P har försökt men de måste vara något stort fel på alltihopa..
Kommentarer
Postat av: Nikita

Vi ska också på Grankotten på julbord på lördag :)

2011-12-02 @ 12:50:00
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0