6 mån

Publicerat: 2011-12-01 Kl: 10:00:00 | I kategori: Allmänt
Idag har vi varit sjuksköterkor i 6 månader! De är helt sanslöst vad tiden gått fort!! Jag kan inte fatta att 15 års plugg är över och jag befinner mig mitt i arbetslivet nu. De känns som att vi nyss satt där, i en föreläsningsal med världens tentaångest. Glömmer aldrig när vi satt där mitt i vetenskapliga metod kursen i slutet av utbildningen. Vilket satans tentaplugg! Just då kände jag, ALDRIG en dag till i skolan. Men ju längre tiden går ju mer sugen blir jag att läsa vidare. Inte nu, men om några år.

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Jaa, jag längtar verkligen efter sjukhuspraktiken :D

2011-12-01 @ 13:25:49
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Nikita

Vad är du sugen på att plugga vidare till ?

2011-12-01 @ 16:26:19
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: J

Jag är mitt i kvantitativ metod nu, eller jag har tenta imorgon. Nu är jag så less och vet inte riktigt vad jag ska plugga på.

2011-12-06 @ 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0