Work

Publicerat: 2011-08-20 Kl: 10:48:00 | I kategori: Allmänt


Godmorgon! Idag tog vi en skön & välbehövlig sovmorgon! P är inte riktigt 100% kry, men det börjar gå åt rätt håll nu iaf. Som tur är har jag klarat mig från att bli smittad av förkylningen! Vi startade dagen me gofika, nybakat bröd från bageriet 1891 som ligger här intill! Jag ska alldeles strax skjusa P som börjar jobba 11.15. Vi båda jobbar kväll men han börjar några timmar tidigare! Efter jag skjusat P ska jag möta upp Bella och Emil på stan! :-)

Hoppas ni får en trevlig lördag!
Kram!
Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag har också jobbhelg..haft kvällspass igår och så även idag. Hoppas vi ses något till veckan. Kämpa på! KRAM

2011-08-21 @ 10:22:00
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0