Galaxy S 2

Publicerat: 2011-08-03 Kl: 20:12:00 | I kategori: Allmänt

Hej på er! Igår pajjade min mobil och idag har jag blivit med ny telefon. Blev en Samsung Galaxy S II. Det stod mellan en Iphone 4, HTC och den här. Efter en fika på Birsta City med hjärtat bestämde jag mig för att slå till på en Galaxy S II. Personalen på Telia rekommenderade den varmt, så jag gick på deras kunskap samt att P hade läst på lite mellan de olika alternativen det stod emellan! Den är likvärdig iPhone 4 i priset, någon hundralapp dyrare, men förhoppningsvis håller den ett bra tag framöver! :) Jag brukar inte byta mobil så ofta, så när jag väl byter mobil så kan de få kosta lite istället.

Gissa vad jag gör ikväll? Lär känna min nya livskamrat!
Kommentarer
Postat av: Sara & Johan

Vad roligt med ny telefon! =)

Vad synd att jag inte visste om det, skulle ju ha varit perfekt med en fika igår!



Jobbar du hela veckan nu ? KRAM

2011-08-04 @ 10:46:28
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Cicci

Det är en bästa telefonen som finns på marknaden. Har en lika dan som jag haft nästan ett halvår nu och jag är helnöjd! eftersom jag jobbar med att sälja telefoner så vet jag vad som är bäst. Och Samsung Galaxy 2 ÄR bäst! :) Hade bra! :)

2011-08-07 @ 00:38:53
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0