Köpa presenter

Publicerat: 2011-08-03 Kl: 18:46:46 | I kategori: Allmänt

älskar jag! Jag tycker det är så roligt att planera och fundera på presenter till andra! Vi fick  nyligen reda på att det är dags för dop för lilla Ebba, så nu har vi gått i dop-present tankar här hemma och vi bestämde oss förra veckan vad det kommer att bli. Vi hade flera bra förslag! Eftersom det är P brorsdotter så är det p som haft det sista ordet & valt den slutgiltiga presenten.  Ska bli jätte roligt att gå på dop. Jag skulle egentligen ha jobbat kväll då dopet ska vara, på sön. Men har nu bytt till mig lediga dagar ihelgen, & kommer  sedan få jobba igen det, då blir det jobb 12 av 14 dagar! Var ett tag sedan vi var på dop nu så det ska bli väldigt spännande och roligt. Sist vi var på dop var på Leahs förra året och det dopet har satt sig i hjärnan på mig, så otroligt fint! :) Vad det blir för dop present får ni veta & se sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0