7 April

Publicerat: 2011-04-07 Kl: 21:37:00 | I kategori: Allmänt

Har nu tagit helg från allt som har med sjukhus att göra. Har varit en väldigt lugn vecka! Allt känns väldigt bra gällande praktiken och jag hoppas att jag kommer suga åt mig mycket kunskap inför sommaren. Det ska bli så fantastiskt skönt att bli klar, samtidigt som de är pirrigt och nervöst! Jag kan inte fatta att vi snart är klar! Tre år på universitet är snart ett minne. Även fast det är skönt att vara klar så kommer man ju sakna alla fina klasskamrater och gemenskapen man haft dessa 3 år, det kommer ju bli annat nu när alla jobbar på olika ställen och man inte träffas lika ofta som tidigare (~flera ggr i veckan). Men som sagt, de ska bli skönt att bli klar! Jag ser fram emot jobbet och yrket som sjuksköterska! :)

Idag har jag & P varit och införskaffat oss nya träningskläder till våren & sommarens promenader. Vi var egentligen bara ute efter nya löpskor till P, men det blev lite mer än så. Sedan mötte vi upp mamma, Elin & Maximilian på Birsta C. Det visade sig att BikBok hade 50% på hela butiken ikväll så där fyndade jag lite av varje! :)

Ihelgen ska det jobbas! Ett pass på 24h ska arbetas! :) Jag vet att jag började inlägget med att jag tagit helg.. men de var från sjukhuset.. :P

Kommentarer
Postat av: J

Jag har en liten fråga, när man skriver C-uppsatsen skriver man "bara" den eller har man småuppgifter på sidan om?

2011-04-08 @ 10:56:42
Postat av: Emelie

Vi hade ingenting mer än C-uppsatsen, vilket var jätte skönt! Då kan man fokusera helt och hållet på uppsatsen! :) Sedan om man blir klar tidigare, får man ju några veckor ledigt. Inte alls illa! :)

2011-04-09 @ 16:37:07
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0