6 April

Publicerat: 2011-04-06 Kl: 21:35:00 | I kategori: Allmänt
Ikväll har vi firat farmor som fyller år idag. Farmor bjöd på härliga tre rätters och de satt väldigt fint i magen efter en dag på kirurgen! Hjärtat kom direkt från Umeå till kalaset och allt hade gått bra! :) Nu återstår bara att träna upp handen allt eftersom.

Imorgon går jag dag igen. Klockan ringer 05.55 så om en stund är det dags att krypa ner. Kl. 7 ska jag vara på sjukhuset, ombytt och klar för rapport från nattpersonalen. Har varit jätte trött när klockan ringt på morgonen, vilket har lett till att jag Snoozar=Pontus tjatar på att jag måste kliva upp om jag ska hinna=Får skynda mig=Bråttomt & stressigt! Jag hoppas att de blir bättre med tiden & att jag vänjer mig snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0