27/4

Publicerat: 2011-04-27 Kl: 16:27:06 | I kategori: Allmänt

Hemma från en intensiv men ändå en bra arbetsdag! Nu är det snart dags för lite middag som mannen i hushållet står och håller på med! Vet inte riktigt vad det bjuds på idag, men det luktar gott!! :) Lite senare ska jag möta upp Bella för en dejt. Vi jobbar om varandra hela tiden så det var ett tag sedan vi sågs, men ikväll är vi båda lediga  och det ska bli mysigt att träffas och surra! :) Innan det ska jag och P iväg till Birsta en sväng. Nya blomster till balkongen ska inhandlas! :)

Snart är det äntligen JUNI & SOMMAR!! :) Har en hel drös sommarskor nere i förrådet som vill komma fram nu till sommaren! Ska bli underbart med sommar! Förutom jobb blir det nog nån resa och sedan blir det självklart en massa annat trevligt, som sol&bad, trevliga fotbollsfruarkvällar på läktare och mysiga grillkvällar med familj/släkt och vänner! :) Åh vad jag längtar!


Idag blev det Conversssse! Jag skulle kunna åka till sjukhuset i pyjamas på morgonen. Jag kliver ut från lgh, går till bilen som är tre meter från porten, sätter mig i bilen, åker till sjukhusets garage, kliver ur bilen & går in i en av portdörrarna & låser upp omklädningsrummet som ligger precis intill, på samma våning som garaget! Där dras de underbart snygga vita arbetskläderna på och sedan vandrar man runt i dessa hela dagen. Kan bli lite värre sedan när man ska åka hem igen.. i pyjamasen! ;) Men man vet aldrig, nån dag kanske jag dyker upp i min pyjamas då jag prioriterat sovmorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0