110403

Publicerat: 2011-04-03 Kl: 21:47:00 | I kategori: Allmänt
Imorgon ska jag vara på avdelningen kl. 9. Introduktion med information och så inför de kommande 8 veckorna. Jag har ingen anning om hur lång tid de kommer ta, men P ska iaf skjusa mig eftersom han ska vara på sin introduktion efter min, kl. 10! Känns skönt med praktik nu när vi suttit flera veckor med papper, penna & dator! Känns väldigt behövligt och spännande!

Imorgon fyller min lillebror 6 år! Så på kvällskvisten ska vi åka och fira honom! Tänk att han redan är 6 år! Jag minns de som igår när han föddes och när han kom hem från BB & jag och P satt och höll i honom i min säng, men tydligen är det 6 år sedan! :) Lillskrutten Maximilian har blivit stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0