Fikatajm

Publicerat: 2011-04-27 Kl: 22:30:34 | I kategori: Allmänt
Hemma från en mysig fika med Bella på Tant Anki och Fröken Sara! :) Underbart med lite tjejsurr! Innan jag skjusade hem Bella blev det ett stopp på Ica för lite småhandling. Innan fikadejten tog jag och hjärtat en promenad som slutade på 1 mil. Underbart att komma ut i frisk luft efter en hel dag på sjukhuset. Så skönt att komma ut, promenera och surra om allt mellan himmel och jord! :) Vi ställde alltså in Birstasvängen och tar det senare i veckan istället. För det gäller att ta vara på de soliga dagarna nu! :) Imorgon hoppas jag på finväder igen, då tänkte nämnligen jag & Sara ta en promis hem från sjukhuset! 

Nu efter fotbollen är vi redo att krypa ner! Imorgon ringer klockan tidigt igen! :) Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja verkligen! Jag går termin 4 nu. Har varit på missbruks- och beroendeenheten, har verkligen trivts bra där :-) Men det är som du säger, massor av fördomar som man släpper så nog är det bra :-)

2011-04-28 @ 20:19:03
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: roxanna

fint du har gjort på bloggen gumman min <3

2011-04-29 @ 11:25:25
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0