Lärorika dagar

Publicerat: 2010-09-08 Kl: 23:07:16 | I kategori: Allmänt

Kan beskriva dagen på BVC med ett ord. UNDERBART! Dagarna på BVC (Barnavårdscentralen) och MVC(Mödravårdscentralen) kommer bli toppen! Jag gillart, jätte mycket! :) Känns som att det kan vara något för mig i framtiden! :)

Imorgon går jag åter till telefonrådgivningen och provtagningar/EKG på eftermiddagen och åker ut på hembesök-hemsjukvård på fredag! Nästa vecka blir det en blandad vecka med BVC, MVC, hembesök- hemsjukvård, lab och rådgivning. Jag lääär mig massor hela tiden och det är väldigt intressant! Det är mycket nytt, men också mycket jag känner igen och lärt mig tidigare. Vilket är kul! :)

Ikväll har jag varit en sväng till Birsta. Behövde handla en födelsedagspresent. Kom därifrån med fyra påsar. En födelsedagspresent, hårprodukter till mig samt en klänning och en tröja till P! Åkte till Johanna och Glenn på hemvägen. Vi såg Idol och där bjöds det som vanligt på gott! ;) När jag kom hem hade P kommit hem från träningen igen. Tröjan jag köpte satt superfint på och P vart mer än nöjd! :) Den är superfin!!

Bäst att göra sig klar för sängen nu tror jag. Klockan tickar fort som tusan! Nu när jag har praktik dagtid så tänker jag varje morgon då jag vaknar: "ikväll måste jag lägga mig tidigare. De här går inte!" Och det gör jag såklart inte.

Ny sängläsning ikväll! Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0