Sista rycket

Publicerat: 2010-09-30 Kl: 19:57:17 | I kategori: Allmänt

Vårdcentralspraktiken är nu slut och idag har jag bara haft slutbedömningen, som gick toppen! :) Har varit en jätte bra praktikplats!! Mina handledare har också varit toppen, hade köpt med mig fina presenter till dem! ;) Sedan har jag och P pluggat idag. Vi tog en pluggpaus mitt på dagen och åkte ut till Ljustorp och Birsta för att P skulle fixa det sista inför lagfesten som är på Lördag! :) Vi stannade också till i Sörberge och åt varsin kycklingsallad till middag! :)

P och några grabbs sitter och kollar på timråmatchen i vardagsrummet. När det blir mål springer jag dit och kollar! Annars ligger jag och vilar och läser nyaste nummret av VeckoRevyn och inväntar att tvättmaskinen i badrummet ska bli klar! :) Madde skulle kika förbi en snabbis också! :) Sedan efter matchen ska vi plugga igen. Ska gå igenom droppräkning en extra gång!

Imorgon ska tentan skrivas! Jag känner mig lite smått nervös inför tentan, brukar sällan vara nervös inför tenta, men det kanske beror på att jag har lite prestationsångest eftersom man måste räkna rätt på alla tal! :) Dem två tidigare l.m tentorna vi haft har man fått haft ett fel på (1p), jag har haft ett fel tidigare på 0,25p, så har klarat mig! Det är lätt hänt att man glömmer ett kommatecken eller så. Ska räkna noga imorgon!!

Kan också tycka att tentan borde ligga senare på dagen då man är mer vaaaaken, inte 8.00.. då är man ju trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0