Trevligheter

Publicerat: 2010-09-16 Kl: 22:43:41 | I kategori: Allmänt
Varit på födelsedagsfirande hos svärföräldrarna ikväll, massa gott bjöds det på! Kl åtta vart det idol hemma hos Magdalena & Petter! Nu har vi landat hemma och jag har precis packat väskan för jobb. Ihelgen blir det jobb! Åker direkt från praktiken imorgon på jobb och går av på lördageftermiddag! :) Sedan tillbaka på Söndag igen! Imorgon har jag även halvtidsbedömning på praktiken, spännande! Jag har en sån bra och behändig handledare att jag inte behöver vara det minsta orolig! Skönt! Jag tycker att dem ska anställa mig nu när jag är klar till sommaren! Det är en toppenbra arbetsplats och jätte bra personal! Synd bara att jag inte blir distrikssköterska på engång och att neddragningarna fortfarande håller på. Vårdcentralsarbetet är jätte spännande tycker jag! Men inget slår det jobb jag har nu.. Världens bästa extrajobb har jag!!

Nu ska jag skriva sista raderna på reflektionsfrågorna jag ska diskutera på halvtidsbedömningen imorgon! Hoppas ni också haft en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0