Onsdagkväll

Publicerat: 2010-09-15 Kl: 21:33:19 | I kategori: Allmänt
Här hemma är det onsdagsmys som gäller! Vi båda har varit och tränat och nu har P gjort i ordning lite fika och jag har tänt ljus här hemma! Idol har vi hunnit sett och nu tyckte jag att vi skulle se Skånefruar, men tydligen är det Champions league och de ville P se, så vi delar på tiden! ;) Sen vill jag se det galna programmet Kungarna av tylösand kl tio. Vilket sjukt program alltså, värre än Big brother, det är så pinsamt att jag bara inte kan strunta i att se det! ;) Är jag ensam om att se det?

Igår införskaffade jag nytt till badrumshyllan! :)
Moringan är min nya favorit. Både mamma och Bella har den och den luktar såå gott så jag var bara tvungen att slå till på en själv! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Moringan kör jag också med, doftar UNDERBART! :-)

Tror det blir köksbordet från mio, vitt, enkelt & inte så dyrt ;-)



KRAM

2010-09-16 @ 18:17:03
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0