Pluggless!

Publicerat: 2010-09-27 Kl: 14:55:47 | I kategori: Allmänt
Sista veckan på vårdcentralen nu. Dessa veckor har gått FORT. Nästa vecka startar psykiatripraktiken också! Det är BRA att tiden går fort, så man blir klar snart! Är såå skolless nu så det finns inte! Det är plugg hit och dit hela tiden, trots att man har praktik. Just nu känns det som att jag inte gjort annat än pluggat i mitt liv! Men då jag blir klar med sjuksköterskeutbildningen så kommer jag vara grymt nöjd!! :) Då har jag pluggat femton år i ett svep! Jaja.. Nog om det...

Fick gå hem tidigare idag så nu sitter jag med l.m beräkningen innan det är dags att börja med middagen. Blir älgbiffar till middag idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0