Mår som man förtjänar!

Publicerat: 2010-10-31 Kl: 14:14:45 | I kategori: Allmänt
Trött och sliten efter en lyckad maskeradfest igår! Känner mig som 130 år idag. 35 bilder togs med min kamera igår så lägger upp på alla bilder facebook sedan! :)

Nu blir det tacos (allt i ett: frukost, lunch & middag) och sedan måste jag sätta mig med uppsatsen. VILL INTE! Men jag måste bli klar.. Ska leta två vetenskapliga artiklar på engelska och sammanfatta dem idag. Det blir dagens MÅSTE. Imorgonkväll MÅSTE alltihopa vara klart. Ska redovisa på tisdag.

Hoppas att ni mår bättre än mig och att ni får en trevligare söndag än mig! :)

Jag har en rolig nyhet att berätta för er ikväll som jag inte berättat här.. Håll ut! ;)













Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej, jag måste bara fråga, vad det är för ögonskugga du använde på dessa bilder? Supersnygg iallafall :) Hoppas allt är bra med dig.

2010-11-03 @ 16:51:18
URL: http://isabelllindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0