Invito

Publicerat: 2010-10-29 Kl: 14:10:31 | I kategori: Allmänt
NU TAR VI HEEEELG! :D

Tentan är nu skriven! Svårt att säga hur det gick, vissa frågor kändes lätt och vissa frågor kändes svåra, precis som de brukar vara. Håller tummarna! :) Efter tentan mötte jag och P upp mammsen på stan. Mammsen bjöd oss på lunch på Invito! Väldigt trevligt och fantastisk gott var det, riktigt mumsigt! Tack så mkt mammsen! ♥ :) Nu har vi precis kommit hem från stan och jag tänkte krypa ner under en filt och läsa lite nya tidningar som jag fått med posten i veckan, som jag inte hunnit läst än.

Fredag
- Fredagsmys, idol, 3 hyrfilmer

Lördag
- Emelie och Johan kommer på middag, därefter vidare på halloweenfest.

Söndag
- Sovmorgon & plugg för min del och P ska upp och jobba kl. 07 på morgonen.. ZzzZ.


Vad har ni läsare för planer ihelgen? :)
Trevlig helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0