Vardagslyx

Publicerat: 2010-11-23 Kl: 17:18:36 | I kategori: Allmänt
Goddag! Här hemma har vi haft en bakdag idag! :) Vi ska precis till att äta potatisgratäng och helstekt fläskfilé i ugnen. Muums! :) Vardagslyx!

Som tur är har P fixat skjus till träningen ikväll. Jag måste ta en sväng till Birsta ikväll. En sista födelsedagspresent ska köpas till P sen måste jag försöka hitta en ny adventsljustake till sovrummet. Är inte nöjd med lysgranarna jag har där i fönstret nu. Hhum.. Nån som har något tips på vart man kan hitta fina adventstakar? Har besökt ljuspunkten, ikea, åhlens, bauhaus men inte funnit något i min smak. Har en bild framför mig på hur den ska se ut... Men den verkar inte finnas i verkligheten! Hhum.. Får leta vidare ikväll.

Trevlig kväll!
Kommentarer
Postat av: Sara

Village då ? :-)

2010-11-23 @ 17:59:13
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0