Delar av dag/kväll 2 & 3

Publicerat: 2010-11-17 Kl: 22:11:54 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Här i Vasa är det toppen! Kan nästan inte fatta att jag fått chansen att åka på detta, de är hur givande som helst! :) Idag har vi varit på ett behandlingshem för missbrukare (narkomaner, alkolister, sexmissbrukare, arbetsnarkomaner osv..) Jätte intressant och lärorikt! 

Imorgon ska vårt grupparbete om självmord redovisas för alla på utbildningen! Lungt och sakta ska det gå. Danskarna har svårt att förstå svenskan så jag ska försöka lägga in en lägre växel! Lika så vi svenskar fattar nästan 0 av danskan. Lätt att samarbeta va? ;) I varje grupp är det en svensk, en norsk, en finsk och en dansk! Som tur är förstår man LITE danska iallafall, bättre än ingenting! ;) Roligt har vi tillsammans iallafall! De är huvudsaken! :D

Nu blir det några timmars sömn innan det är dags att kliva upp! Hotellfrukost, en promenad bort till skolan och sedan klockan 12 ska arbetet vara inlämnat. Kl 13 ska postern redovisas! Imorgonkväll är det sista kvällen tillsammans, då blir det partaj med hela gänget!!

Sov gott!



Pluggpaus och lunchtime..




Svenska Lara och norska Karoline! :)


Hela gänget (-lärarna) testade utelivet igår, på tisdag...


Efter behandlingshemmet idag(onsdag) stannade vi alla och åt lunch på en mysig restaurang vid havet! Här sitter jag bredvid två jätte trevliga tjejer från Finland!


Norskingar och danskingar! ;)


Hela gänget!! :)
Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Nu är tävlingen jag anordnade i samarbete med SUMO-pix avgjord. Kika in på min blogg för att se om det var just du som vann!

Tack för ditt deltagande och håll utkik – det kommer snart ut nya tävlingar…



Kram/ Malin

2010-11-19 @ 15:05:43
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0