Sis L & E

Publicerat: 2010-11-10 Kl: 22:49:41 | I kategori: Allmänt
Godkväll! Här hemma kör vi en riktig mysig syskonkväll med övernattning! Elin anlände i eftermiddags och Linnea kom nu på kvällskvisten efter att hon slutat på waynes! :)

Föreläsningfri imorgon, likaså på fredag. Startade C-kursen idag, statistik och projektplan inför C-uppsatsen! Jag och P ska skriva C-uppsatsen tillsammans. Vi har pratat lite om ämne men vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska skriva om än. Någon som har något bra förslag på vad man ska skriva om? Vi är lite inne på Borderline-personlighetsstörning...

Nu är det snart dags att krypa ner! L & E upp tidigt imorgonbitti eftersom dem har skola och jag skulle behöva promenera bort till skolan också, jag har lånat böcker som ska vara tillbaka på bibblan imorgon.

Sov gött gott folk!
Kommentarer
Postat av: Sara

Vad praktiskt att ni ska skriva tillsammans :-)

Ett tips är att välja ett ämne som det finns mycket forskat om. Gör det så enkelt som möjligt för er :-)

Jag kollade igenom gammla C-uppsatser och fick mycket hjälp av dom !



Lycka till!

2010-11-10 @ 23:20:56
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har pratat lite med Vickis & hon är sugen på sushi, tycker du om det ? Jag har en restauranchansen 2 för 1 "Otto special" så jag fixar det isåfall :-) Det verkar som det blir vi 3 :-)!



Vad sägs om Lördag ? Det behöver ju inte bli så sent eftersom du ska iväg tidigt på söndagen. Äta lite sushi, dricka lite vin, surra & se på "Så mycket bättre". Vi behöver ju inte alls fara in till stan :-)



Jag bor på Vikingavägen 51 c & busshållplatsen är alldeles utanför. Annars kan jag säkert hämta er om jag ändå ska hämta sushi! :-) Plita ner ditt mob så sparar jag det. Här har du mitt: 073/8101644



KRAM

2010-11-10 @ 23:25:17
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0