Måndagkväll

Publicerat: 2010-11-08 Kl: 21:29:34 | I kategori: Allmänt
Slagborren finns nu i vårt hem så imorgon ska spegelfönstren upp och göra vardagsrummet stiligt. P blev akutinkallad för jobb inatt, så han pös iväg vid sjutiden och lär nog dyka upp imorgonbitti vid sjutiden igen. Jäklar vad han jobbat sista dagarna! Vilket är kanon, som student är det perfekt med det lilla extra i plånboken! :)

Ikväll har jag haft besök av Madde och Magda! Lite Biggest Loser och surr! Vi funderar på att köpa biljetter till kommande helg, Oskar Linnros! Kan bli trevligt... :) Ska dock upp tidigt & åka 08.08 tåget till Arlanda på söndag morgon så det blir nog rätt lugnt ute för min del!

Nu ska jag ta mig lite vanilj te och kika på Svenska Hollywoodfruar! Sedan klockan 22 tänkte jag se pensionärsjävlar.. Sjukt roligt program! :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Tänkte också se pensionärsjävlar men somnade redan till halv åtta hos mig. Sov såklart igenom biggest loser också..så när jag vakna i soffan blev det raka vägen till sängen. Jisses så tråkigt det är då det vankas nattjobb, trött konstant! :-)

2010-11-09 @ 11:55:54
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0