Hemma!

Publicerat: 2010-11-20 Kl: 13:00:27 | I kategori: Allmänt
Hej på er!
Befinner mig nu hemma i Sundsvall. Planet Helsinki-Arlanda vart lite försenat, men de gick bra ändå. Landade på Arlanda igår vid 18 och strax därefter åkte jag vidare med x2000 till Sundsvall. Mitt hjärta som jag saknat otroligt mycket hämtade mig på tågstationen kl. 22! Det var underbart att komma hem! :)

Utbildningen har varit jätte bra, väldigt väldigt intensiv (3hp). Temat på utbildningen var hälsofrämmjande bland barn och ungdomar i Norden så nu har jag fått lärdom om hur man kan arbeta förebyggande inom: droger, självmord, övervikt och sexualitet! Är jätte glad att jag fick chansen att åka på den här utbildningen. Den har varit givande och desutom har jag fått träffat och lärt känna fina människor från alla de nordiska länderna! :)Tänkte lägga in en hel drös bilder framöver! :)

Idag blev det en BEHÖVLIG sovmorgon för mig. Nu på eftermiddagen blir det en fika på stan med Petra och Isabelle! :) Sedan ikväll har jag inte planerat någonting faktiskt. Nån som sitter på något bra förslag? :) P ska umgås med killarna i klassen här hemma ikväll. Hockey, xbox och poker! :) Känns inte så lockande att delta i det faktiskt! ;)

Nu ska jag pysa iväg, göra mig klar och gå in mot stan! Trevlig lördag!

Dagens frisyr!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men välkommen hem! :-) Ja men visst är dom fina, men sen går dom lös på 3300:- :-(



Fin frisyr!-)

2010-11-21 @ 22:59:41
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0